Kirjoittaja Aihe: Kuinka moni tästä porukasta on ( vielä ) RAMY:n jäsen ?  (Luettu 4360 kertaa)

Neevus

• *
Vs: Kuinka moni tästä porukasta on ( vielä ) RAMY:n jäsen ?
« Vastaus #15 : 06.03.2013 / 21:43:50 »
Tänä vuonna tuli liityttyä  :)

maradona

« Vastaus #16 : 20.03.2013 / 07:07:39 »
Ei ole vielä tullut syytä erota,päinvastoin parempaan suuntaan on yhdistyksen toiminta mennyt!
Elän RAUTAISTA aikaa...

-Katri-

• **
« Vastaus #17 : 29.03.2013 / 09:45:55 »
Olin, monta monta vuotta ja sihteerin hommia tein muutaman vuoden. Kunnes tuli vaan "kuppi täyteen" ja päätin, että suuntaan energiani johonkin muuhun. Itse kun koin, että piti olla tavoitettavissa 24/7 ja koko ajan piti olla tekemässä sitä ja tätä...  Ainakin eräät tahot tuntuivat luulevan, että se oli jotain kokopäivätyötä  ;D   Erosin sitten yhdistyksestä, kun tuntui että mulla ei ollut enää annettavaa yhdistykselle tai toisinpäin ja mietin, etten jaksa enää sitä rumbaa pienen vauvan kanssa. Toistaiseksi en ole ajatellut liittyä takaisin, katsotaan nyt kuitenkin mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kun ei aika tahdo riittää kaikkeen aktiiviseen harrastamiseen muutenkaan :) 

Terveisin, Katri K  (entinen Katri U)

Hulaman

• **
  • Where is the elektrisiteet?
    • Kaikupartio
« Vastaus #18 : 07.12.2018 / 23:17:44 »
Olin jäsenenä miltei alusta vuoteen x, jolloin erosin, mutta liityin uudelleen puolisentoista vuotta sitten.

belarusman

« Vastaus #19 : 07.12.2018 / 23:28:52 »
 ;D Mukana kuin peräpukama!

aimoplieksa

« Vastaus #20 : 08.12.2018 / 07:56:24 »
Olen ollut myös muistaakseni alusta asti mukana! ::) Ja onhan se jatkettava vieläkin! :D
" Coveria ei jätetä "