Kirjoittaja Aihe: Regentsin levyt?  (Luettu 11353 kertaa)

larza

• G&L Legacy
Regentsin levyt?
« : 22.07.2005 / 01:33:59 »
Mitäs levyjä Regents on kaikkiaan tehnyt?

Hyllystä löytyy Jamin kanssa tehty "taas kohdataan" ja tietty Twisting Echoes.

Ylen äänilevystö tuntee semmoisen kummajaisen kuin Kmcds 01 ( cd ), onko tällä muuta nimeä?

Rautalankaa-YES!

Re: Regentsin levyt?
« Vastaus #1 : 22.07.2005 / 10:24:14 »
Lainaus käyttäjältä: "larza"

Ylen äänilevystö tuntee semmoisen kummajaisen kuin Kmcds 01 ( cd ), onko tällä muuta nimeä?

Meidän hyllystämme löytyvät ainakin Jami Tirkkosen kanssa tehdyt Twistin Taikayö ja Taas Kohdataan sekä sinkut  Ikävän kyydissä 2000, Luokseni jääthän 2001, Ruusulaulu 2002, Yksin ja Kaipaus 2003 sekä Rarity-julkaisuna Regentsien oma Twisting Echoes, joka on toistaiseksi viimeisin.

Kovasti odotellaan seuraavaa pitkäsoittoa - esim. huikeat Jäljet hiekassa, Romeo ja monet muut uusimmat Oravan Jannen huikean hienot herkut on ihan pakko saada levylle kaikkien iloksi, ja vielä mahdollisimman pian.  :D

P.S. Minulle kerrottiin, että tuo aiemmin kyselty Kmcds 01 on Regentsien omakustanne cd EP vuodelta 94 ja sisältää 4 biisiä.
- musiikin maailma on suuri ja avara -

kovape-c

• Vieras
Re: Regentsin levyt?
« Vastaus #2 : 16.08.2005 / 08:45:07 »
Lainaus käyttäjältä: "larza"

Minulla on muutama kappale regents vinyyli singlejä, eli bändin eka studio tallenne, mm. Itke en biisi laulettuna.... tarjouksia!!!!!

Pearl

• Vieras
Regentsin levyt?
« Vastaus #3 : 08.02.2006 / 18:10:15 »
Juu kyllä se ilmeisesti on vuodelta 1994 sisältäen 4 biisiä.Biisit ovat vissiin "Päättyneet on päivät", "Näkemiin", "Tuuliviiri" ja "Mua kiusaat vain".Onko kellään mahdolliseti tätä äänitettä itsellään tai joitakin muita Regentsin vanhoja äänitteitä,vaikka myyntiin??

TubeEcho

• TubePark
Regentsin levyt?
« Vastaus #4 : 08.02.2006 / 20:36:21 »
Lainaus käyttäjältä: "Pearl"
Juu kyllä se ilmeisesti on vuodelta 1994 sisältäen 4 biisiä.Biisit ovat vissiin "Päättyneet on päivät", "Näkemiin", "Tuuliviiri" ja "Mua kiusaat vain".Onko kellään mahdolliseti tätä äänitettä itsellään tai joitakin muita Regentsin vanhoja äänitteitä,vaikka myyntiin??

Löytyy hyllystä kyseinen levy nimmareilla varustettuna, hyllyssä on myös kaikki RLY:n mainitsemat levyt ja vielä lisäksi hyllyssä on Jami Tirkkonen & Regents: Naski Rock (sis. Naski Rock ja Tiltu Twist),
Jami Tirkkonen & Regents, sinkku sis. biisit Kuutamorakkaus, Meren aalloissa, Keväästä kesään,
Jami Tirkkonen & Regents sinkku sis. Muistan hyviä aikoja, Odotan sua Nina, Elsa, kohtalon lapsi, Syysunelmia
Vuosia näille levyille en osaa kertoa, kun niissä ei mainita niitä.

Pearl

• Vieras
The Regents
« Vastaus #5 : 16.07.2006 / 13:59:24 »
Itseltäni löytyy "Twisting Echoes" ja Jamin kanssa tehty "Uhkapelurit".Miltäköhän vuosilta löytyvät ensimmäiset Regents äänitteet.Onko kellään mahdollisesti myynnissä jotain vanhoja Regents äänitteitä tai sinkkuja yms.. :D  :D

jotu63

• Vieras
Vs: Regentsin levyt?
« Vastaus #6 : 15.02.2009 / 13:44:52 »
Yks ylimääräinen jami&regents taas kohdataan cd löytyy.

EI löydy enää.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2009 / 13:17:54 kirjoittanut jotu63 »

Old Fart

• Vieras
« Vastaus #7 : 17.02.2009 / 14:37:12 »

Tuossa linkki discografiaan

http://www.theregents.info/index.php?sivu=7

plastic badding

« Vastaus #8 : 19.04.2009 / 01:30:59 »
Multa löytyy se urjalan taikayö sinkku.
"Duoda,duoda kun kaikki muud olivad pessimisdejä, minä yksin olin suuri onanisdi"! Legendaarinen Maj. Nikke Pärmi Erp.21 1941-1942