Kirjoittaja Aihe: Jerry Williams on kuollut  (Luettu 6189 kertaa)

amme

Vs: Jerry Williams on kuollut
« Vastaus #15 : 17.01.2019 / 01:33:47 »
 "Kuinka Elvikselle tulee käymään?"

"Elvis-kuumeen alkaessa levitä nuorison keskuudessa oli monia, jotka sanoivat että " tuo kärpänen surisee liian äänekkäästi voidakseen tulla pitkäikäiseksi." Ja filmiasiantuntijat pudistavat päätään Hal Wallisin " mielettömälle ajatukselle tehdä pitkäaikainen sopimus tuollaisen päivänkorennon kanssa." Mutta kaikesta huolimatta Elvis-kuume ei osoita laantumisen merkkiäkään. Millaiseksi sitten muodustuu Elvis Presleyn tulevaisuus? Ilmeistä on kuitenkin, että Elvis aikoo pysyä huipulla -vaikka "rock" ei pysyisikään.
Hän sanoo itse: - Tuskin "rock" pysyy enää kauan pinnalla. Mutta minä pystyn laulamaan muutakin. Tulen tekemään lujasti työtä filmiä silmälläpitäen, Lukijakunnalla on tilaisuus punnita hänen kykynsä kun Elviksen viimeisin "King Creole" tulevaisuudessa saapuu Suomeen,"

Tällainen teksti oli luettavissa 1958 Tamperelaisen Pecos Bill kustannuksen "Elvis" julkaisussa.  36 sivuiseen leteen oli mahdutettu peräti yli 70 kuvaa, kuten etusivulla luvattiinkin "Täynnä kuvia, kaikki Rock-kuninkaasta. Kertomus aikamme mielikuvituksellisimmasta urasta"

Lehti ei esittele tai mainitse Gracelandia ,vaikka aiheena on "Kotona Memphis`sä". Sensijaan kerrotaan että "Huvila, jonka hän lahjoitti vanhemmilleen Mempis`sä maksoi n. 30 miljoonaa markkaa. Elvis asuu myös itse siellä. Rakennus on matala, pitkä bungalow-tyylinen ja hyvin viihtyisä. Talossa on myös uima-allas ja jättiläiskokoinen autotalli hänen autoilleen. Elvis on intohimoinen uinnin ystävä"
Vakuudeksi kerronnalle on sivulla mv.kuva koko perheestä talon,matalan bungalowin, edustalta, postilaatikon vierestä.

« Viimeksi muokattu: 17.01.2019 / 01:41:27 kirjoittanut amme »
The Cliffters, Expohalli 1962,lehtiarvio:"Kyllä he osasivat tehdä nuorta musiikkia"
The Shadows, Linnanmäki 1964,lehtiarvio:"He soittivat vahvaa, kirkasta ja matalasointista musiikkia erittäin hallitusti".
The Renegades,Messuhalli 1965,lehtiarvio:"Sen raskas, tahmea musiikki teki yleisön hulluksi"

anything