Kirjoittaja Aihe: Ezdrummer  (Luettu 452 kertaa)

jkarha

• *
Ezdrummer
« : 05.02.2019 / 12:46:27 »
Onko kellään tiedossa kyseisestä ohjelmasta, mistä expansion packistä löytyy sopivimmat palikat
rautalankamusiikkiin, twist komppi ja siihen sopivat fillit ?  Voi olla että menee vähän huti tällä palstalla,
mutta jos jollain kokemusta niin vinkkejä kaipaisin..  tähän tai yv:nä..

Avec

• *
Vs: Ezdrummer
« Vastaus #1 : 05.02.2019 / 18:53:09 »
EZX The Blues löytyy ainakin jonkinlaiset Twist- kompit ja fillejä. Melko helppo tuolla softalla on komppeja ja fillejä tehdäkin, sekä muokkailla niitä valmiita. Voin laittaa youtube linkin jos haluat kuulostella millaista rumpua olen tuolla rautsikka biiseihin tehnyt.

jkarha

• *
« Vastaus #2 : 05.02.2019 / 22:39:51 »
EZX The Blues löytyy ainakin jonkinlaiset Twist- kompit ja fillejä. Melko helppo tuolla softalla on komppeja ja fillejä tehdäkin, sekä muokkailla niitä valmiita. Voin laittaa youtube linkin jos haluat kuulostella millaista rumpua olen tuolla rautsikka biiseihin tehnyt.

OK en ole vielä täysin sisäistänyt mitä kaikkea tuolla pystyy tekemään. Lähinnä käyttänyt valmiita komppeja ja fillejä mitä se tarjoaa,
kevyesti näitä muokkaillut  mutta ei esim. kunnon rautalankafillit ihan tosta vaan synny   ::)   Kiitos tästä ja laita vaan linkkiä, tähän tai yv:nä..
« Viimeksi muokattu: 05.02.2019 / 22:50:39 kirjoittanut jkarha »

Avec

• *
« Vastaus #3 : 06.02.2019 / 18:57:16 »
Ok. Aika paljon itelläkin vaati sisäistämistä että oppi tuon kanssa edes jollain lailla puljaamaan. Taisin twist- rytmiin ottaa fillit jonkun muun rytmin alta hieman muokkaamalla. Laitan yv:nä pari youtube linkkiä tulemaan.

jkarha

• *
« Vastaus #4 : 09.02.2019 / 11:34:23 »
Avecilta sain vähän vinkkejä ezdrummeriin niin nyt tuli tällaista:

https://www.youtube.com/watch?v=9cDxg4QD0a8

Meinasi toki rummuttelut mennä jopa vähän överiksi   8)

« Viimeksi muokattu: 09.02.2019 / 11:40:33 kirjoittanut jkarha »

Aukusti

« Vastaus #5 : 09.02.2019 / 13:04:18 »
Nashville-setti on aikas hyväksi havaittu. Mä tein joskus ihan itse sinne erilaiset twist kompit ja fillit, ne saa midinä sinne kirjastoon. :)

anything