Kysyntä ja tarjontahan nuo palkkiot määrittelee. Agents keksi hyvän idean ja näkyy toimivan... Minäkään en Valosta laulajana perusta ja ne muutama vanha Badding biisi, joita ei ollut levytetty, ei ole kummoista musiikkia. Varsinkin, kun iso
Extempore taidan lähteä tänään käväsemään Viikinsaaressa ja huomenna Nastolaan. Viikinsaareen musiikin perässä ja Nastolaan ehkä vanhasta muistista... Vain eka ja inttivuosi jäänyt väliin.
Asutko mahdollisesti jossain Nastolan ja Viikinsren välillä? Lycku You - kylä käyp katteeks

Minulla on kumpaankin paikkaan yli 4,5 tunnin ajomatka

Viikinsaaressa on tämän kesän paras -
rautalankaisin - kattaus, on Youngersit, on Webastot ja on El Supernautit. Varvas vippaa jo ajatuksesta.
Nastolan kattausta olen useammankin kerran ihmetellyt. Viimevuosien tarjonnasta päätellen ei siellä ohjelmistosta päättävissä elimissä ole rautalangasta perillä olevia ihmisiä, kun tarjonta on vuosi vuodelta mennyt beatimpään suuntaan. Ohjelmavalinnoista päättävän taiteellisen johtajan palkkaaminen parantaisi varmasti tilannetta, mutta ei taida kiinnostaa taidekeskus Taarastia.
Tänä vuonna siellä on yksi ainoa minua kiinnostava bandi, selkeästi osaavista ammattilaisista koostuva mutta rautalankaisella uralla vasta ensiaskeleitaan ottava
Autoradio. - Toki Haavisto & Poutahaukkoja ja Vincentejäkin kuulisin mielelläni.
Nastola on niin lähellä Lahtea, että ohjelmavalinnoista päättävät voivat olla varmoja siitä että yleisömenestys on taattu kunhan jonkinsortin ränttätänttää, kaljaa ja makkaraa riittää.