h
SamiKoo
Minä kyllä jaksaisin kuunnella instrurautalankaa ja surfia sen 12 tuntia ihan kevyesti, mutta minä en olekaan "massamisu" - vaikka kookas olenkin 😄 - Olisipa hauska kuulla, mitä sellaista sattui vuoden 2005 Nastolageimeissä, joka sai Zammyn laittamaan tapahtuman totaaliseen boikottiin. Olin nääs itsekin paikalla silloin, enkä muista mitään erityisen negatiivista tapahtuneen, ainakaan yleisön näkökulmasta karsottuna.
Vähän ihmetyttää nämä kommentit - esim Violent vaikuttaa suorastaan trollilta tai somehäiriköltä, jonka tapana on käydä kaikilla foorumeilla ja kommenttipalstoilla provosoimassa. Kävin lukaisemassa Violentin kaikki aikaisemmat kommentit, joitten perusteella voisi hänenkin olettaa olevan nimenomaan perinteisen rautalangan ystävä 😉.
Minäkin allekirjoitan Hanutaasin ajatuksen. Jos tapahtuman nimi on luonteeltaan nimenomaan
rautalankatapahtuma, niin soisin kyllä että pääpaino mukaan päässeitten bändien valinnassa olisi nimenomaan rautalangassa. Itseäni kiinnostaa eniten rautalangan nykysaundi, nämä Sixties-tapahtumat ovat sitten erikseen. Minusta surf on myöskin rautalankaa ja surettaa se surfbandien kaltoinkohtelu.
Aikaisempina vuosina kävin Lappeenrannan Twang-tapahtumassa, useita kertoja Nastolassa, muutaman kerran Sumiaisissa ja niinikään useamman kerran Lahden TubeParkissa. Näistä musiikillisesti onnistuneimpia ovat mielestäni olleet Lahden TubePark ja Lappeenrannan Twangtapahtuma, mutta olen toki Nastolassakin kokenut joitain unohtumattomia tähtihetkiä.
No, ilahduttavaa kuitenkin on ollut havaita, että rautalanka elää ja kehittyy 😙 Lupaavanoloisista bänditulokkaista päätellen rautalanka säilyttää asemansa musiikkimaailman genreissä. Ja niin pitää ollakin...