Kirjoittaja Aihe: Strymon Volante  (Luettu 573 kertaa)

Johnny

• Lakeuden Kuu
Strymon Volante
« : 08.09.2019 / 16:53:06 »
Onko kokemuksia tästä Strymon Volante kaikupedaalista? Hommasin tuon itse joku aika sitten, mutta en vielä ole oikein löytänyt hyvää Pulliais/rautalankakaikua tuosta purkista.

F-Jag

Vs: Strymon Volante
« Vastaus #1 : 08.09.2019 / 17:43:41 »
Onko kokemuksia tästä Strymon Volante kaikupedaalista? Hommasin tuon itse joku aika sitten, mutta en vielä ole oikein löytänyt hyvää Pulliais/rautalankakaikua tuosta purkista.

Asiantuntematon vastaa, kun ei kyseistä Volantea, vaan El Capistan samalta merkiltä. Se pulliaiskaikuhan on kahden äänipään kaiku, jotka on takaisinkytketty omalla tavallaan kuten siinä Orbitissa. Katselin tuota selostusta Volantesta, ja ei siitä ota oikein tolkkua. El Capistanista saa sen Orbit-säksätyksen laittamalla kytkimet keskiasentoon, ja ylimmät (time ja mix) maun mukaan about klo 12, feedbackia klo kahteen, nauhan kuluneisuus mulla abut puolivälissä ja wow/flutter hyvin pienellä itsellä. Kuitenkin, kahden äänipään kaiku takaisinkytkennällä. Millisekunteja en ole mitannut, mutta hyvin tule pam-padadam-padadam-.... -säksätys kuten Orbitin kuutosesta, vai mikä se ohjelmanumero siinä olikaan.
"Mielestäni varmin merkki älyllisen elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."

Johnny

• Lakeuden Kuu
Vs: Strymon Volante
« Vastaus #2 : 08.09.2019 / 18:37:29 »
Joo, tuossa joku aika sitten ruuvailin sitä niin, että samassa laudassa NUX tape core. Rytmityksen luulin saavani kohdilleen, mutta jotenkin se ei vain sitten ainakaan bändin kanssa sitten kuulostanutkaan hyvältä. En oikein osaa sanoa mistä se voi johtua. Aivan kuin joku "ilmavuus" soundista puuttuu ja tilalle tulee äkkiä ikävä kylpyhuonereverb korostus. Täytyy vielä ruuvailla ja äänittää vaikka joku diudiu-pätkä :D

anything