Kirjoittaja Aihe: Aukusti Koivisto - Matkalla sinne jonnekin (CD/LP) ulkona 12.6.!  (Luettu 1285 kertaa)

Aukusti

Mukavaa kevättä rautalangan ystäville!

Minun oli tarkoitus esiintyä kesällä bändini kanssa alan tapahtumissa, mutta poikkeusolojen vuoksi tapahtumat on peruttu. Ei kuitenkaan syytä huoleen, sillä julkaisen uutta musiikkia sopivasti kesäkuun alussa.

Uusi albumini on ennakkotilattavissa NYT!  Seuraava albumini "Matkalla sinne jonnekin" julkaistaan 12.6.2020 CD:nä,  LP:nä sekä suoratoistopalveluissa. Levyä voit tilata ennakkoon suoraan minulta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen  aukustikoivistomusic@gmail.com   
CD - 20 € (+ mahdolliset postikulut 3,20 €)
LP - 25 € (+ mahdolliset postikulut 5,90 €)
Lähetän ennakkotilatut CD:t ja LP:t touko-kesäkuun vaihteessa. Tämä levy kannattaa tilata ennakkoon, sillä kaikki aikaisemmat julkaisuni ovat loppuunmyytyjä! 😉 Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
 "Matkalla sinne jonnekin" on luonnollinen jatkumo debyyttialbumilleni "Sinisen talon seinustalla", joka keräsi suosiota vuonna 2019 (mm. paikallisradioiden Kuukauden levy -palkinto). Albumi sisältää 12 kappaletta, joissa yhdistyy amerikkalainen kantri ja rock'n'roll sekä  suomalainen iskelmä ja rautalankamusiikki. Levyn juurevat kappaleet on soitettu käyttäen aitoja soittimia ja muusikoita tyylilleni ja genrelle uskollisesti. Levyn ensimmäinen single "Särjettyjen maa" julkaistiin  marraskuussa ja se on kerännyt suurta suosiota radioaalloilla ympäri maan. Levyn toinen single julkaistaan 22.5. 

Kanssani levyllä musisoi laaja ja osaava ryhmä, joka koostuu kokeneista muusikoista ja uransa alkuvaiheessa olevista nuorista taitureista. Monet levyllä esiintyvät muusikot ovat soittaneet tai soittavat tämän foorumin jäsenille tutuissa bändeissä (esim. Agents, Varjokuva, FBI-Beat, Marko Haavisto & Poutahaukat..)

Nähdään jälleen. Pysykää terveinä!

Aukusti

Uusi single ulkona nyt! 🔥

Uusi singleni "Alla ruosteisen kuun" kumartaa vahvasti perisuomalaisen rautalanka- ja beatperinteen suuntaan kaihoisalla ja melankolisella tunnelmallaan. Kappaleella kanssani soittaa useita tämän ryhmän jäsenille tuttuja muusikoita: Heikki Sandrén (Agents, Varjokuva), Juho Kulmala (Varjokuva, Maibell & The Misfires) ja Miikka Törmälä (FBI-beat).

Kappale on toinen single 12.6. ilmestyvältä albumiltani "Matkalla sinne jonnekin", jota voi tilata kauttani CD- ja LP-muodossa yksityisviestillä tai osoitteesta aukustikoivistomusic@gmail.com
Mitäs rautalankaväki tykkää tästä kappaleesta? 😎

▶️Spotify: https://open.spotify.com/album/1ebxiQWv9mstvr6rBRMFrW?si=bu4tsQe7SCuKeDpbtWJ2wg
▶️YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E9tv5xaNInk

Rautalankaa-YES!

Nyt on taas nautittavaa kuultavaa  - uutta ja raikasta, taitavasti soitettua, sovitettua,  tehtyä ja laulettuakin minun makuuni alusta loppuun. Täydellisen hieno tausta, josta pidin aivan erityisesti. Ei mitään turhaa. Selkeästi kuulee, että on tekijämiehet asialla.Tää raita soi maukkaasti jo kolmatta kertaa peräkkäin. - Täydet pinnat täältä Aukustille  :-*
- musiikin maailma on suuri ja avara -

Aukusti

Nyt on taas nautittavaa kuultavaa  - uutta ja raikasta, taitavasti soitettua, sovitettua,  tehtyä ja laulettuakin minun makuuni alusta loppuun. Täydellisen hieno tausta, josta pidin aivan erityisesti. Ei mitään turhaa. Selkeästi kuulee, että on tekijämiehet asialla.Tää raita soi maukkaasti jo kolmatta kertaa peräkkäin. - Täydet pinnat täältä Aukustille  :-*

Suuri kiitos RLY! Arvostan kommenttejasi ja kritiikkiäsi erityisen paljon, sillä olet ollut mukana tukemassa ja auttamassa aivan alusta lähtien. Mukavaa ja turvallista kevättä!

panman

• **
Nyt oon tainnut jo tulla "nuoresta" iästäni huolimatta vanhuuden höperöksi, kun olen kuulevinani tuon jälkimmäisen musiikkivideon olevan paremmin laulettu kuin se ilman videoo????!!!! Olipa miten oli, oikein hienosti meni tekstin tulkinta rytmityksineen. Muutenkin hyvä piisi. Kehuja paljon!

Aukusti

Nyt oon tainnut jo tulla "nuoresta" iästäni huolimatta vanhuuden höperöksi, kun olen kuulevinani tuon jälkimmäisen musiikkivideon olevan paremmin laulettu kuin se ilman videoo????!!!! Olipa miten oli, oikein hienosti meni tekstin tulkinta rytmityksineen. Muutenkin hyvä piisi. Kehuja paljon!

Sama ääniraita on molemmissa vedoissa, mutta ehkä videokuva vie ajatukset hieman eri raiteille.  :D Pitänee tehdä jatkossa vain musiikkivideoita, jotta kuulostaa paremmalta! ;) Kiitos!

Kaikille vinyylinhimoisille: levyn 100 kpl keräilypainos LP:tä alkaa hupenemaan hälyttävää tahtia. Tämä 180g gatefold-vinyyli on siis kohta keräilyharvinaisuus, joten kannattaa varmistaa omansa pikaisesti osoitteesta aukustikoivistomusic@gmail.com !

panman

• **
Sama ääniraita on molemmissa vedoissa, mutta ehkä videokuva vie ajatukset hieman eri raiteille.  :D Pitänee tehdä jatkossa vain musiikkivideoita, jotta kuulostaa paremmalta! ;) Kiitos!

Näinhän se on, mutta ihan oikeestihan musiikkia videoilla myydään. Laitan sulle tämän pätkän tähän, vaikka on ihan eri aikakaudeltakin, paitsi tuo esimerkillinen tulkinta on kyllä ajaton. Oiva esimerkki siitä miten visuaalisuus vaikuttaa kuulon aistimiseen. En koskaan erityisemmin noteerannut tätä kappaletta, ennenkuin näin tämän pätkän. Mikrofonifriikkinä huomasin myös, että eihän siinä U47 laulajan edessä olekaan, vaan AKG D24, joka olikin kyseisen laulajan suosikki mikki. https://www.youtube.com/watch?v=VHJ3iZpfBRI.

Lonely-Johnny

• *
Voi Aukusti :( Sun äänityksesi ei ole rautalankaa eikä edes beat-musaa, vaan Iskelmää. Juuri sitä samaa humppaa mitä soitit (te)Varjokuvassa. Suosittelen ottamaan selvää mitä rautalanka oikeasti on.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2020 / 23:48:50 kirjoittanut Lonely-Johnny »

Zoni

;D
Sahtia ja Rautalankaa

panman

• **
Voi Aukusti :( Sun äänityksesi ei ole rautalankaa eikä edes beat-musaa, vaan Iskelmää. Juuri sitä samaa humppaa mitä soitit (te)Varjokuvassa. Suosittelen ottamaan selvää mitä rautalanka oikeasti on.

Mielipidehän se tämäkin on ja tällä foorumilla voi olettaa muillakin olevan saman suuntaisia ajatuksia. Kannattais kuitenkin ensin lukea se, mitä Aukusti tosta äänityksestä itse sanoi: "Uusi singleni "Alla ruosteisen kuun" kumartaa vahvasti perisuomalaisen rautalanka- ja beatperinteen suuntaan kaihoisalla ja melankolisella tunnelmallaan." Mikäli minä vielä syntymämaani kieltä ymmärrän, niin ei Aukusti todellakaan sanonut sen olevan rautalankaa taikka beattia. Joo, kyllä siinä iskelmääkin on ja jos joku humppaa siinä kuulee, niin siitä vaan, vaikka itse en siinä sitä kuullut. On hieno asia, että Aukusti ei ole mikään tiukkapipo, vaan tekee musaa siten, kuin hänestä hyvältä tuntuu.

Aukusti

Moi Lonely Johnny!

En itse osaa edes laittaa musiikkiani minkään varsinaisen genren sisälle, sillä yhdistelen tyylissäni suosikkielementtejäni suosikkimusiikkityyleistäni ilman mitään rajoja. Kuten panman tuossa kirjoittikin, en ole missään vaiheessa tämän levyn musiikkia rautalangaksi väittänytkään. Postailen tästä huolimatta tänne foorumille välillä tuotantoani, sillä kuten jo mainittu mukana on myös rautalanka- ja beatvivahteita. Ilmeisesti myös useat foorumilaiset pitävät musiikistani, joka on aivan mahtava asia. Luulen tietäväni mitä on aito ja "puhdas" rautalanka, sillä juuri sen musiikin ympäriltä olen kaiken alkujaan aloittanut. Harmi ettet pidä musiikistani, kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää. Olen kuitenkin mielestäni onnellisessa asemassa, sillä teen musiikkiani lähtökohtaisesti vain itselleni. Tämä ei ole ammattini tai elinkeinoni ja en mieti musiikissani kaupallisuutta, vaan juuri niitä seikkoja joista itse pidän. Olen erittäin onnellinen jo kun yksikin ihminen nauttii musiikistani ja saa siitä hyvän fiiliksen. Mukavaa ja aurinkoista kesää!

Zoni

2,05>Tuuli kun nousee portin aukaisen> 22,24...Mielestäni ei ole hyvä saan sen kuvan että on vain kappaleen täytettä!

Ihan kiva Biisi ja Aukusti on tehnyt hyvää jälkeä Musiikin eteen- Mutta omasta mielestäni näin kuuntelijan mielestä jotenkin härnää tuo
"pätkä" Kappaleessa....?

Tämä vain omakohtainen kuuntelijan mielipide...Aukustille kuitenkin kaikki pisteet omasta/omista sovituksista ja taustat toimii todella
hienosti ja myös "oman käden jälki"  On hieno asia....

Sahtia ja Rautalankaa

Aukusti

Kiitos kommentistasi Zoni!

Uusi albumini on julkaistu nyt suoratoistopalveluissa! Levyllä on yhdistelty vivahteita rautalankamusiikista, countrysta, rock'n'rollista sekä suomalaisesta iskelmästä.

▶️Spotify: https://spoti.fi/3dPzGmZ
▶️Youtube: https://bit.ly/30y7fpJ

Kuuntele nyt!  8) Mitäs pidätte?

Zoni

Taidolla ja tunteella tehty Levy!  Onnittelut!    Mikään Kappale ei härnännyt kun muistin kuunnella kaikki selvinpäin- ;D-   

>Tuuli kun nousee korkin aukaisen> ;D   

« Viimeksi muokattu: 13.06.2020 / 15:56:00 kirjoittanut Zoni »
Sahtia ja Rautalankaa