Kirjoittaja Aihe: Harrastelijoita?  (Luettu 5259 kertaa)

Squierrel

• Squierrelin soitantoa
Harrastelijoita?
« : 01.03.2004 / 15:19:07 »
Täällä tuntuu kaikki melkein olevan jonkinlaisia ammattilaisia, eli niitä, jotka saavat soittamisesta rahaa, jolla voi ostaa topboosteja, orbitteja ym. kivaa, jonka hankintaa harrastelijan on vaikea perustella vaimolle.

Onko täällä meikäläisen lisäksi muita sellaisia, jotka soittelevat kotona omaksi huvikseen?

Pilsu

• *
    • http://koti.welho.com/mkopone6/
Re: Harrastelijoita?
« Vastaus #1 : 01.03.2004 / 15:58:36 »
Lainaus käyttäjältä: "Squierrel"
Täällä tuntuu kaikki melkein olevan jonkinlaisia ammattilaisia, eli niitä, jotka saavat soittamisesta rahaa, jolla voi ostaa topboosteja, orbitteja ym. kivaa, jonka hankintaa harrastelijan on vaikea perustella vaimolle.

Onko täällä meikäläisen lisäksi muita sellaisia, jotka soittelevat kotona omaksi huvikseen?

Mun käsittääkseni täällä on porukkaa joka lähtöön, niin ammattilaisia kuin myös tällaisia omaksi ilokseen ja toisten kauhuksi soittelevia räpeltäjiä.
"And It Was A Hit..."

peheinon

• Vieras
Harrastelijoita?
« Vastaus #2 : 01.03.2004 / 16:46:37 »
Joo ainakin täällä ollaan harrastuspohjalla ....nykyään lähinnä musiikin kuuntelua.
(Klassinen) Kitara on jäänyt vähän niinkuin koriste-esineeksi olohuoneen nurkkaan.  :)
Leipä tulee on aina tullut tietotekniikan "räpellyksistä"  :wink:

Joana

• Vieras
Harrastelijoita?
« Vastaus #3 : 01.03.2004 / 18:03:48 »
Minä myös olen harrastaja ja itse asiassa olen aloittanut kitaransoiton opiskelunkin vasta muutama kuukausi sitten. Sähköakustinen tuossa nurkassa odottaa, että tänä iltanakin harjoittelisin. Rockenrollia teräskielin, tietystikin.... Muuten musiikki on aina ollut sydäntä lähellä ja muuten touhuan kyllä musiikin parissa - kirjoitan siitä ja kuuntelen antaumuksella....  :wink:

Surf'n'Turf

• Vieras
Harrastelijoita?
« Vastaus #4 : 01.03.2004 / 20:55:33 »
Eiköhän Suomessa instrumentaalimusiikin soittajat ole pääsääntöisesti harrastelijoita. Siitä päivätyön palkkapussista ne ostokset maksetaan. Minun kokemukset keikkailusta ovat jääneet kulukorvaus linjalle (Suomessa ei kovin montaa paikkaa ole mihin pelkällä instromusiikilla pääsisi, eikä tämän johdosta enää mitään hinkua ole keikoille). Keskitymme nykyään vapaa-aika musisointiin ja ajoittain omakustanne levyn julkaisuun. Kaikki harrastukset maksavat ja sijoitukset soittimiin sekä vahvistimiin ovat jokaisen omien mielihalujen mukaiset (jos sinun on se pakko saada niin löydät siihen sopivat perustelut).
 :wink:  :?:

Hotakainen

• Vieras
Harrastelijoita?
« Vastaus #5 : 01.03.2004 / 22:04:04 »
100% harrastelija olen.

Nakkisormi

• http://www.theregents.info
Harrastelijoita?
« Vastaus #6 : 09.03.2004 / 22:49:11 »
Nakkisormi on vääntänyt humppaa ympäri härmää ammatikseen vuoden 98 joulukuusta lähtösin, onneks nykysessä "humppa" bändis pääsee soittamaan vähän muutakin, rautsikkaakin ja suomipoppia.
Kyllä se kohta lakkaa helpottamasta-

ekku

• Vieras
Harrastelijoita?
« Vastaus #7 : 12.03.2004 / 22:04:36 »
Oon ollu täyspainoinen harrastelija viimeiset kymmenen vuotta. Sitä ennen soitin kyllä ammatikseni kuppiloissa ja laivoilla kolmisenkymmentä vuotta, mutta sit tuli Irja-humpasta ja Meditation-bossanovasta mitta täyteen. Ja siks toiseks, silloin ei saanu soittaa rautalankaa! Sekin vielä!

aimoplieksa

Harrastelijoita?
« Vastaus #8 : 12.03.2004 / 22:19:19 »
Rautalankamiehelle pahin mahdollinen rangaistus :D  Tuliko vieroitusoireita :?:
" Coveria ei jätetä "

ekku

• Vieras
Harrastelijoita?
« Vastaus #9 : 13.03.2004 / 01:13:18 »
Ei mitään, mistä ei hankikylmällä Koskenkorvalla selviäisi! :D

Orbitson

• Vieras
Harrastelijoita?
« Vastaus #10 : 13.03.2004 / 02:32:16 »
Ekun tietäisin vaan muutaman kohtaamisen kautta, mutta bändikaverien kautta tiedän Ekusta enemmänkin. Hattua nostan miehelle!

Itse tässä olen vasta nöösipoika näissä jutuissa