Kirjoittaja Aihe: Mustangs-dvd on ilmestynyt!  (Luettu 50122 kertaa)

echoserver

• Vieras
Mustangs-dvd on ilmestynyt!
« Vastaus #90 : 21.10.2006 / 00:04:55 »
Hekoheko  :lol:  :lol:  :lol:  Olen yksi Agentsien jumaloija ja sanon ihan suoraan sen, että on aivan sama näytetäänkö rumpalin työskentelyä tai ei, se ei vaikuta pätkääkään Minun ihailemaani soundiin.  Minä diggaan Esa Pulliaista ja Hänen soundiaan SE ON SIINÄ. TOINEN asia on jos aletaan ajattelemaan kuvausteknillisiä asioita tms. Silloin pitää luonnollisesti myös Trumputtajan näkyä (Näin Rauman giälel...) Kuitenkin diggasin myös Mustangsin videota kybällä ja siinä tiätty olisi saanut tuo trumbuttajakin välillä näkyä, lopputuloksena kuitenkin täyden kympin video!!! (Kaikesta huolimatta!!! Ja jos jollain valokuvia tai videopätkiä kesän rautsikkatapahtumista, niin allekirjoittaneelle SAA LÄHETTÄÄ kopioita niistä. EN käytä niitä ilman lupaa missään!!! Kiitos!!!! Ja nuo sormitukset, niitä on mun mielestä aivan sama näyttääkö soolon aikana vaiko eikö, harva niitä varmasti siitä opiskelee...

speedy

• suomi tanssii ja kitara soi.
Mustangs-dvd on ilmestynyt!
« Vastaus #91 : 18.01.2007 / 00:32:15 »
tiedoks että junglerecodsista saa mustangs dvdetä. jos joltai uupuu ja haluaa tuon hinta 20 egee.

8)
"Kun kansi pannaan kiinni, sitten ollaan eläkkeellä"

Chemo

• It's go-go, not cry-cry.
Vs: Mustangs-dvd on ilmestynyt!
« Vastaus #92 : 28.01.2008 / 18:37:14 »
Ostin tämän dvd:n kun sitä oli sopivasti myynnissä Tubessa.

Cd: mulla ei ollut In Amsterdamia entuudestaan, joten tulipahan parillekympille kohtuuhuikeasti vastinetta. Äkkiseltään reiluun puoliväliin kuunneltuna cd kuulostaisi yhdeltä kotimaisen rautalangan tähtihetkistä. Tosi mukavaa menoa.

Dvd: mä olen esim. Meridiuksen kanssa samaa mieltä siitä, että kuvauksen kotikutoisuus pikemminkin luo intiimiä tunnelmaa. Mä itse asiassa tykkään siitä juuri noin. Semminkin kun äänet ovat kivat. Nykyaikana monet jutut leikataan niin että kuvakulmat vaihtuvat todella tiuhaan - semmoinen ärsyttää mua kun mielelläni pysähtyisin katsomaan vähän pitempään. Tästä julkaisusta se todellakin onnistuu.

Kiva paketti onpi tämä.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

Federal Premium

« Vastaus #93 : 03.09.2008 / 10:51:14 »
Tulee joka päivä katottua tuo dvd eikä vieläkään kyllästytä  :)
Laatua.

speedy

• suomi tanssii ja kitara soi.
« Vastaus #94 : 29.11.2008 / 17:33:08 »
goofin recodsilla on näköjää erä noita tullu hintaan 25 egee.

jos joltain viellä puutuupi.

8)
"Kun kansi pannaan kiinni, sitten ollaan eläkkeellä"

Federal Premium

« Vastaus #95 : 19.10.2009 / 10:34:32 »
Tästä Mustangsien Livet at the Sunhouse dvd:stä on ollu paljon iloa ja uskallan sanoa että se on paras rautalankahankinta kuluneen vuoden aikana. Katson sitä useasti eikä siihen kyllästy ollenkaa  :)

Apache

« Vastaus #96 : 04.12.2009 / 14:53:18 »
Lainasin kirjastosta tämän dvd:n. Musiikki ja erityisesti soolokitaristi Liuhala kuulostaa erittäin miellyttävältä. Ymmärrän oikein hyvin, että kysymyksessä on amatöörien tekemä kuvaus, jota ei edes liene tarkoitettu julkaistavaksi. Sen verran amatöörimäisyys ja kuvan suttuisuus vaivaavat, että levyä ei tule ostettua tai kopioitua. Valitettavasti edes blu-ray-soittimen kuvan terävöittämisautomatiikka ei auta, joten isolla tv-ruudulla kuva on kovin samea. Mukana oleva cd minulla on jo ennestään.

Yksi esityksen kohokohdista on, kun joku soittajista kertoo Manchurian Beatin olevan suomalainen kansallislaulu!!! ;D ;D ;D Kas kun ei keskiaikainen häävalssi! ;D
"I have travelled the world through my ability to play three chords." - Bruce Welch

Judge

« Vastaus #97 : 04.12.2009 / 15:01:05 »
soolokitaristi Liuhala... kuulostaa erittäin miellyttävältä.

Yksi esityksen kohokohdista on, kun joku soittajista kertoo Manchurian Beatin olevan suomalainen kansallislaulu!!! ;D ;D ;D Kas kun ei keskiaikainen häävalssi! ;D

ja yksi tuon kirjoituksen kohokohdista on lihavoidulla  ;D ;D

Apache

« Vastaus #98 : 04.12.2009 / 19:24:09 »
Noh onko sillä nyt niin väliä onko nimi Liuhala vai Lehtola?
"I have travelled the world through my ability to play three chords." - Bruce Welch

istwan

• Vieras
« Vastaus #99 : 04.12.2009 / 21:00:43 »
Noh onko sillä nyt niin väliä onko nimi Liuhala vai Lehtola?

Jos kitaristin nimi ei oo niin nuukaa niin ei kai se Mandshurian Beatin alkuperäkään ole?

Apache

« Vastaus #100 : 05.12.2009 / 08:20:14 »
Jos kitaristin nimi ei oo niin nuukaa niin ei kai se Mandshurian Beatin alkuperäkään ole?
;D Eipä tietenkään! Sain muuten idean tuohon Liuhalaan Jussi & The Boysin 70-luvun alkupuolella ilmestyneestä live-älppäristä "Pojat asialla". Siinä lauletaan: "Ja puolenpäivän aikaan tuli Liuhala kysymään: Jos enää et nuku sinä, tule meille ryyppäämään..."

Yllättävän säyseän vastaanoton Liuhala sai tässä ketjussa. :-\

Belzebub

• Vieras
« Vastaus #101 : 18.12.2009 / 21:47:58 »
;D Eipä tietenkään! Sain muuten idean tuohon Liuhalaan Jussi & The Boysin 70-luvun alkupuolella ilmestyneestä live-älppäristä "Pojat asialla". Siinä lauletaan: "Ja puolenpäivän aikaan tuli Liuhala kysymään: Jos enää et nuku sinä, tule meille ryyppäämään..."

Yllättävän säyseän vastaanoton Liuhala sai tässä ketjussa. :-\
Onks hää sukua Tommi Liuhalalle? ;D :D :D

Apache

« Vastaus #102 : 19.12.2009 / 08:42:52 »
Onks hää sukua Tommi Liuhalalle? ;D :D :D
Kyseessä on nimenomaan tuo mies. Hän esiintyy Heartbreak Hotelin suomennoksessa.