Kirjoittaja Aihe: TV:n ja Radion Tarjonta  (Luettu 214867 kertaa)

speedy

• suomi tanssii ja kitara soi.
Vs: TV:n ja Radion Tarjonta
« Vastaus #840 : 02.02.2019 / 14:52:16 »
Emma Gaala 2019 tänään Nelosella kello 20.00.   ville valo & agents    mukana
« Viimeksi muokattu: 02.02.2019 / 14:55:00 kirjoittanut speedy »
"Kun kansi pannaan kiinni, sitten ollaan eläkkeellä"

lissu

« Vastaus #841 : 14.02.2019 / 16:07:11 »
Rly ohoi, telkku päälle. Tänään alkaa Murdochin murhamysteeristä uudet jaksot 1/18 ykkösellä klo 17.10

Ja se mun kehuma Vera Stanhope tutkii-sarja, siinäkin alkaa ykkösellä uudet jaksot la 16.3. klo 19.40  :-*
Paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni.

Rautalankaa-YES!

« Vastaus #842 : 14.02.2019 / 20:01:32 »
Rly ohoi, telkku päälle. Tänään alkaa Murdochin murhamysteeristä uudet jaksot 1/18 ykkösellä klo 17.10

Ja se mun kehuma Vera Stanhope tutkii-sarja, siinäkin alkaa ykkösellä uudet jaksot la 16.3. klo 19.40  :-*

Ihanaa, että pidät minusta huolta Lissu :-*  Valitettavasti missasin Murdochin murhamysteerien ekaosan, mutta senhän näkee yleareenalta myöhemmin. Vera Stanhope kuuluu  myös suosikkeihini, pannaanpa korvan taakse sekin. Pidin kirjoistakin kovasti - eivät mässäile verisillä yksityiskohdilla.

Eilen illalla oli telkussa tarjolla visuaalisesti upeata kuvaa -  etenkin ne pohjoisen maisemat olivat hengästyttäviä. Karu maa taisi olla filmin nimi. En vaan pystynyt katsomaan, kun tunnelma oli liian uhkaava ja raskas meikämummelille.
- musiikin maailma on suuri ja avara -

lissu

« Vastaus #843 : 14.02.2019 / 20:42:30 »
Oleppas hyvä, meinas mennä ohi multakin. Ärsyttävää, kun ylekin mainostaa niiden hömppää viikkotolkulla, mutta tällaisista laatusarjoista sanotaan vasta sitten, kun ne jo alkaa. Sama on Teeman kans. Ja minä kuitenkin katon ylen ohjelmia.
Pitää vissiin taas ruveta tsekkaan viikon ohjelmat sunnuntaina ja laittaa saman tien tallennukseen   >:(

Perjantai-iltaisin ykkösellä kympin jälkeen alko taas se Hiljainen todistaja, sarjassa patologit selvittää kuoleman syytä. On aina tuplajakso. Tätä olen seurannut jo monta vuotta. Tästäkin alko uudet jaksot kuin varkain pari viikkoa sitten  ::)

Rautalankaa-YES!

« Vastaus #844 : 15.02.2019 / 12:03:10 »
....... Eilen illalla oli telkussa tarjolla visuaalisesti upeata kuvaa -  etenkin ne pohjoisen maisemat olivat hengästyttäviä. Karu maa taisi olla filmin nimi. En vaan pystynyt katsomaan, kun tunnelma oli liian uhkaava ja raskas meikämummelille.

Se visuaalisesti upea kotimainen filmi on nimeltään Armoton maa - eikä Karu maa, niinkuin taas kerran vähän sinnepäin muistin -  ja näyttää tänään tulevan uusintana TV2:sta klo 22.50.  Ville Virtanen on yksi luottonäyttelijöistäni. Elokuvassa on kerrankin osattu upealla tavalla hyödyntää pohjoista luontoa ja maisemaa ja elokuvan ohjannut Jussi Hiltunen on ohjauksellaan ja onnistuneilla roolivalinnoillaan osannut luoda niin painostavan/ahdistavan tunnelman, että suunnattomasti harmittaa tunnustautua niin mameroksi, etten kertakaikkiaan pysty hyvät arvostelut saanutta tappojahtia katsomaan. - Kylä ottaa pattiin >:(

lissu

« Vastaus #845 : 15.02.2019 / 13:56:05 »
....... Eilen illalla oli telkussa tarjolla visuaalisesti upeata kuvaa -  etenkin ne pohjoisen maisemat olivat hengästyttäviä. Karu maa taisi olla filmin nimi. En vaan pystynyt katsomaan, kun tunnelma oli liian uhkaava ja raskas meikämummelille.

Se visuaalisesti upea kotimainen filmi on nimeltään Armoton maa - eikä Karu maa, niinkuin taas kerran vähän sinnepäin muistin -  ja näyttää tänään tulevan uusintana TV2:sta klo 22.50.  Ville Virtanen on yksi luottonäyttelijöistäni. Elokuvassa on kerrankin osattu upealla tavalla hyödyntää pohjoista luontoa ja maisemaa ja elokuvan ohjannut Jussi Hiltunen on ohjauksellaan ja onnistuneilla roolivalinnoillaan osannut luoda niin painostavan/ahdistavan tunnelman, että suunnattomasti harmittaa tunnustautua niin mameroksi, etten kertakaikkiaan pysty hyvät arvostelut saanutta tappojahtia katsomaan. - Kylä ottaa pattiin >:(

Jees kiitti, pitääkin laittaa tallennukseen ja kattoa se myöhemmin. Minä en juurikaan noita kotimaisia harrasta, katotaan tekeekö tämä poukkeuksen. Minä kyllä noita tuon tyyppisiä sarjoja ja leffoja kattelen. Älyttömästä tappamisesta en välitä, sen takia brittijutut onkin minun suosikkeja  ;)

Rautalankaa-YES!

« Vastaus #846 : 23.02.2019 / 08:44:44 »
>Sydämen asialla ma 25.2. alkaen arkisin TV1 klo 10.00. Jaksot Yle Areenassa 90 päivää klo 6.00 alkaen <

Tilitalitittan, tilitalitittan  :D :D :D Minulta tämä englantilainen, väkivallaton hyväntuulen sarja jäi aikoinaan lähetysajan vuoksi näkemättä; minä kun en ole koskaan tykännyt juuttua töllön ääreen ennen klo 19. Enkä tykkää vieläkään, mutta onneksi nykyään on Yleareena, josta voin sen katsoa minulle sopivana ajankohtana.

Toivottavasti Vielä virtaa tulee myöskin uusintakierrokselle - sekin jäi aikoinaan näkemättä samasta syystä ;).       

lissu

« Vastaus #847 : 23.02.2019 / 13:03:43 »
>Sydämen asialla ma 25.2. alkaen arkisin TV1 klo 10.00. Jaksot Yle Areenassa 90 päivää klo 6.00 alkaen <

Tilitalitittan, tilitalitittan  :D :D :D Minulta tämä englantilainen, väkivallaton hyväntuulen sarja jäi aikoinaan lähetysajan vuoksi näkemättä; minä kun en ole koskaan tykännyt juuttua töllön ääreen ennen klo 19. Enkä tykkää vieläkään, mutta onneksi nykyään on Yleareena, josta voin sen katsoa minulle sopivana ajankohtana.

Toivottavasti Vielä virtaa tulee myöskin uusintakierrokselle - sekin jäi aikoinaan näkemättä samasta syystä ;).     

Jee Rly, just ajattelin sulle laitella muistutusta, niin olitkin jo ehtinyt sen tänne laittaa  :-*

Minä olen kans kaikille kamuille viestitellyt, että nyt sarja alkaa alusta  :D
Vielä virtaa-sarjaa seurattiin duuniporukan kans ja töissä sitten aamukaffella käyttiin aina jaksot läpi ja hauskaa oli  ;D Meidän tehtaan lopetuksesta tulee tänä vuonna 10 vuotta ja monet duunikamut on ollut nyt mielessä siltä ajalta ja muutamat vielä mukana kulkee  ;)

speedy

« Vastaus #848 : 23.02.2019 / 14:22:23 »
Showtime ilmeisesti klo 19.00 kulttuuritalon nettisivuston mukaan. Elviksen laulut elävät mahtipontisesti, kun peräti kolme maailmankuulua Elvis-imitaattoria nousee Helsingin Kulttuuritalon lavalle lauantaina 23.2.2019. ISTV näyttää konsertin suorana!https://www.is.fi/viihde/art-2000006000066.html

lissu

« Vastaus #849 : 25.02.2019 / 20:16:33 »
Just nyt alkoi Yle Radio 1  Paco de Lucia ja flamencon uusi aika

Pekka Laineen ohjelma mahtavasta Andalucialaisesta kitaristista  :D :D

Rautalankaa-YES!

« Vastaus #850 : 25.02.2019 / 22:22:41 »

Kiitos vinkistä Lissu - kuuntelen tuon huomenna Yleareenalta - etsin sen jo valmiiksi ja sieltä löytyy ;)

lissu

« Vastaus #851 : 26.02.2019 / 18:47:28 »

Kiitos vinkistä Lissu - kuuntelen tuon huomenna Yleareenalta - etsin sen jo valmiiksi ja sieltä löytyy ;)

Olipas hieno ohjelma  :D Välillä oikein harmittaa, kun tulee kuunneltua niin vähän yle radio 1. Velipoika kuuntelee koko ajan ja varsinkin aamulla klo 9.00 alkava Muistojen bulevardi on hänen suosikki. Minä olen sitä ohjelmaa aina välillä kuunnellut areenasta. Siellä tulee kans hyvää musiikkia, suosittelen  ;D

Rautalankaa-YES!

« Vastaus #852 : 27.02.2019 / 11:49:40 »

Olipa todella kiinnostava ohjelma, jossa tuli ainakin minulle yllättävänä yksityiskohtana esille se, ettei Paco de Lucia lainkaan tuntenut nuotteja ja silti pystyi säveltämään musiikkia ja tekemään huikean, säveltäjääkin kovin miellyttäneen version mm. Rodriguesin  Aranjuez-konsertosta, joka löytyy vinyylilevynä omastakin levyhyllystä.

Täytyykin tästä sukeltaa Spotifyihin ja kuunnella kaikki sieltä löytyvät Paco de Lucian levytykset. Sieltä löytyy peräti 12  Paco de Lucian levyä, joten onpahan tiedossa muutaman päivän kuuntelu-urakka ;).
« Viimeksi muokattu: 27.02.2019 / 11:56:17 kirjoittanut Rautalankaa-YES! »

Johnny Blue

« Vastaus #853 : 23.03.2019 / 14:58:50 »
Yle Teemalta tulee tänään dokumenttielokuva, joka kertoo Sam Cookesta.
Illemmalla Suomilovessa taitaa olla jotain rautalangan tai beatin suuntaan olevaa musiikkia tiedossa.

speedy

« Vastaus #854 : 02.04.2019 / 18:21:05 »
Tänään Teppo Nättilän Juurihoitoa - ohjelmassa Esa Pulliainen haastattelussa! Kuunneltavissa klo 22.05 Radio Suomi ja jo nyt YLE Areenassa