Kirjoittaja Aihe: Suave Twisters  (Luettu 1732 kertaa)

tlento

Suave Twisters
« : 12.08.2007 / 02:30:16 »
Olin sitte kattoo ekan kerran seittemään (7) vuoteen  Suave Twistersiä Naantalin Merisalin terassilla! Ilo oli todeta, että jätkät(ukot) soitti hyviä biisejä nöyrällä asenteella! Ei mitään uudempien yrityksien apinointia vaan sitä kunnon "rautalankabändin" nöyrää rytkettä koko rahalla (siis solistin kera!)! Mr Lammi (jonka kaikki tuntee...) soitti "Agents ""in beat""" -voxilla ja vanhalla 60 -luvun stratolla, sekä omavalmisteisella "echoman" kaiullaan koko keikan tyylikkäästi!!!  Ei tarvinnu miettiä, että soittiko se oikein just niinku a****sin levyllä vai ei, vaan kaikki tuli niinku suoraan sydämestä, juuri siltä ku tuntuu!!!Jumaliste, tää oli ninku hyvä!!

Ei tarvi olla ihan viimisen päälle hiottu timantti luodakseen  kunnon tunnelman.. ..tää loi!!

Jake

• Vieras
Vs: Suave Twisters
« Vastaus #1 : 12.08.2007 / 11:55:58 »
saisvat tulla soittamaan nastolanfestareillekkin tai tubeen  ;D
« Viimeksi muokattu: 12.08.2007 / 13:50:26 kirjoittanut Jake »

tlento

« Vastaus #2 : 12.08.2007 / 17:11:50 »
Juu, ei o bändin nimeä pal näkyny niillä esiintyjälistoilla. Kyl mä vähä olen ymmärtänyt että olisivat olleet kuitenkin tyrkyllä soittaa noille festareille, mutta jostain syystä ei olisi ollut valittujen joukossa!

Jake

• Vieras
« Vastaus #3 : 12.08.2007 / 20:46:05 »
Juu, ei o bändin nimeä pal näkyny niillä esiintyjälistoilla. Kyl mä vähä olen ymmärtänyt että olisivat olleet kuitenkin tyrkyllä soittaa noille festareille, mutta jostain syystä ei olisi ollut valittujen joukossa!
höh  >:(  hyvin soittivat nastolassa 2002 vai 2003..

Mocha

• Vieras
« Vastaus #4 : 28.09.2007 / 15:26:11 »

Nyt näyttäisi löytyvän www.tubepark.fi , hieno homma  :D

rokkimimmi

• Vieras
« Vastaus #5 : 28.09.2007 / 18:34:31 »
^  Ja nyt iski sitten hirvee hinku päästä tuonne!  Nyt on sitten pakko jo ruveta setvimään työkuvioita että pääsis paikan päälle katsastamaan Suave Twistersit!  :)

TwistOla

• Twistataanks, oi beibi?
« Vastaus #6 : 28.09.2007 / 20:03:52 »
Porissa olivat Twangissa jonain vuonna, en nyt muista milloin. Levyn ostin kuitenkin silloin.
Torspo mikä torspo!