Kirjoittaja Aihe: Sinun bändisi?  (Luettu 19305 kertaa)

Seevy

• Vieras
Vs: Sinun bändisi?
« Vastaus #15 : 26.08.2007 / 23:38:40 »
Entinen kitaristi, nykyinen basisti 8)

Varo vaan ettet kohta oo runpali  ;D ;D ;D

Itte kolistelen kannuja samoissa bändeissä Viiriksen kanssa  8)

Rudi

• "Ei taidolla vaan tuurilla!"
    • http://www.theyoungers.fi
« Vastaus #16 : 29.08.2007 / 14:54:25 »
Pääbändinä The Youngers (laulu, komppi) www.theyoungers.net, ja sitten kevytmielisenä showbändinä The Academics (laulu) www.academics.tk.
"Joka päivä selvä päivä." www.theyoungers.fi

plastic badding

« Vastaus #17 : 08.09.2007 / 09:32:54 »
"Duoda,duoda kun kaikki muud olivad pessimisdejä, minä yksin olin suuri onanisdi"! Legendaarinen Maj. Nikke Pärmi Erp.21 1941-1942

Rautalankaa-YES!

« Vastaus #18 : 08.09.2007 / 18:37:45 »
Yhden naisen bändi The Loser(s) (nimi vaihtuu kyllä päivittäin), soitan siinä neljää eri soitinta + laulan, rummut vielä puuttuu  ;D  Harjoitteluinnokkuus vaihteleva. Esiintymiskokemusia perhepiirissä. 

Siis mitä soittimia? Arvaan että soolo-, rytmi- ja bassokitaraosuudet sekä ha-ha-haitaria ::) :D :D :D Sinäpä et turha tyttö olekaan.  :-* ??? Kaikilta ei esimerkiksi bassottelu onnistu ollenkaan. Onko sinulla ihan oikea bassokitara vai peräti läskibasso?

P.S. Kylä käyp katteeks :-[ :-[ :-[  Voi jos osaisin minäkin :'(
- musiikin maailma on suuri ja avara -

janhei

• **
« Vastaus #19 : 11.09.2007 / 23:24:24 »
Bändin nimen rekisteröin jo hyvissä ajoin: The Patriots... Vapaalla olevia soittajia käytän häikäilemättömästi äänityksiin mentaliteetilla "kokeele et osaakko soittaa tän!"... Ja sit salaa REC päälle...  ;D nojoo... heh...  ;D Itse pyrin kyllä nauhottamaan soolokitaran ja rummut, kun ne luonnistuu... jotain on tarttunut vanhalle Tascam Portastudio 464:lle...
H

Tony

• *
  • Kitarahommia!
    • Los Prontos
« Vastaus #20 : 12.09.2007 / 01:08:33 »
Pop/rock-covermatskua kera Malibun. www.myspace.com/malibuorkesteri

Muuzikko

• Vieras
« Vastaus #21 : 13.09.2007 / 21:09:38 »
ÖK.. Eli Öiset Kulkijat. Lisäksi toinen bändi jossa vaikutan välillä on Hurlumhei.
http://www.oisetkulkijat.net

ariviita

• *
    • http://www.helmenkalastajat.net
« Vastaus #22 : 17.09.2007 / 20:59:54 »
Antti Ahopelto & Helmenkalastajat, Kitaristin tonttia yritän hoitaa....vaihtelevalla menestyksellä ;)

Smurffistrato

Mun Orkesteri
« Vastaus #23 : 29.09.2007 / 08:08:56 »
Vaivaan kitaraa v. 2002 perustetussa Pohjois-Karjalaisessa Mika Tapani & Beaters-yhtyeessä. Kitaransoittoa olen harrastanut jo kolkytkaks vuotta (vaikka olenkin vasta kolmekymppinen...heh heh).
Ensimmäisen radiosoittosinglen julkaisimme nimellä Apajalahti Beat v. 2003, mutta jouduimme valitettavasti luopumaan nimestä, tiettyjen nimeen liittyvien lakiseikkojen vuoksi (perh. sentään). Pääsimme kyseisellä nimellä Suomen Paikallisradioiden TOP-20 listalle biisillä 'Sun Luokses kuu'-biisillä v. 2003, mutta nimenvaihdoksesta johtuen jouduimme aloittamaan lähes alusta (toisen kerran voi perh.)...vain ohjelmisto ja jäsenet pysyivät samoina.
Soitamme rautalankaa, beattia sekä rokkenrollia... mutta EI HUTTUA! Elvis ja Rauli Badding ovat yhtyeemme sydäntä lähellä. Soittelemme pikkukuppiloista suuriin areenakeikkoihin saakka tanssilavoja tietenkään unohtamatta. Oma tuotantomme muodostaa noin kolmanneksen keikoillamme.
Julkaisimme juuri neljännen radiosoittosinglen 'Ensirakkautta' joka suoriutui suoraan syyskuun alussa Tätä Suomi Tanssii-listalle, sijalle 25.
Käykää tutustumassa sivuillamme (http://koti.mbnet.fi/beaters/) ... kaikki julkaisut ovat aivan vapaasti imuroitavissa sieltä, ja kaikki kommentit vieraskirjaamme ovat tervetulleita.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 / 08:20:14 kirjoittanut Smurffistrato »
'Se on taas yks keikka vähemmän'
-Joku tuntematon kitaristi keikan jälkeen-
'Kyllä mulla oli muutama oikeekin sävel tos biisis'
-Joku alkoholisoitunu basisti treeneissä-
'Mite nii sä et kuule mitä sää soitat'
-Kysyy rumpali kuulosuojaimet päässä kitaristilta -
'Mitä nää mustat on'
-Kosketinsoittaja-

maza

• Vieras
Vs: Mun Orkesteri
« Vastaus #24 : 03.10.2007 / 12:50:05 »
Vaivaan kitaraa v. 2002 perustetussa Pohjois-Karjalaisessa Mika Tapani & Beaters-yhtyeessä. Kitaransoittoa olen harrastanut ...
Käykää tutustumassa sivuillamme (http://koti.mbnet.fi/beaters/) ... kaikki julkaisut ovat aivan vapaasti imuroitavissa sieltä, ja kaikki kommentit vieraskirjaamme ovat tervetulleita.

Täytyypä tässä tunnustaa että olen kyllä fanittanut teidän bändiä ;D ;D ;D Olen nimittäin väsännyt nuoteiksi yhden teidän biiseistä ja ollaan otettu meidänkin ohjelmistoon...

Rautalankaa-YES!

« Vastaus #25 : 03.10.2007 / 13:04:19 »
............................................
Soitamme rautalankaa, beattia sekä rokkenrollia... mutta EI HUTTUA! .............

Utelias kun olen, minua kiinnostaisi tietää mikä on huttua? Millä kriteereillä jokin musiikki määritellään hutuksi? ::) En vieläkään ole oikein päässyt siitä jyvälle :-[ Kiitos, jos joku viitsii valistaa ;)
- musiikin maailma on suuri ja avara -

speedy

• suomi tanssii ja kitara soi.
« Vastaus #26 : 03.10.2007 / 14:34:34 »
............................................
Soitamme rautalankaa, beattia sekä rokkenrollia... mutta EI HUTTUA! .............

Utelias kun olen, minua kiinnostaisi tietää mikä on huttua? Millä kriteereillä jokin musiikki määritellään hutuksi? ::) En vieläkään ole oikein päässyt siitä jyvälle :-[ Kiitos, jos joku viitsii valistaa ;)

no esm iskelmä musiikki voi olla huttua eli yhtä kun ei kiinnosta jokin musiikki tyyli.
eli rakkaalla lapsella on monta nimeä kukin kutsukoot tyylillänsä.

8)

« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 / 14:36:48 kirjoittanut speedy »
"Kun kansi pannaan kiinni, sitten ollaan eläkkeellä"

Zammy

• Vieras
« Vastaus #27 : 14.10.2007 / 14:05:39 »
Allekirjoittanut on vaikuttanut vuodesta 1995 lähtien $uuret $etelit - nimisessä porukassa (www.suuretsetelit.net)
Lisäksi tämän vuoden puolella ollaan em. orkesterin rumpalin ja basistin kanssa tehty muutama hätäinen tallenne The CraneWaves-nimellä joista pari stykeä päätyi foorumi-CD:llekin.
Muita aktiviteetteja mm. Twang Fest - tapahtuman järjestäminen, marraskuussa seuraavan kerran (järjestyksessään neljäs Fest). (www.twangfest.net tai www.myspace.com/twangfestfinland)

Parien treenien verran on myös ollut vireillä jonkin sortin kakkosbändi, keikoillekin tähdätään, mukana Setelit-rumpali Heikki ja pari muuta kaveria. Ehkä enemmänkin brittirokkia/poppia kuuskytluvulta kuin rautista/biittiä...mutta reipashenkistä kitaranrallattelua kuitenkin, mikäs siinä.

Lukeudun varmaan genreen 'intoa ja motivaatiota on moninkertaisesti taitoon verrattuna'. ;D
Olen tarttunut kitaraan ensi kertaa oikeastaan vakavammin vasta 17-vuotiaana (olen nyt siis 34v) mutta ollut mm. fanattinen Dire Straits/Mark Knopfler fani vuodesta 1978 kun isovanhemmillani varttuessani sain käsiini enoni inttilomalla ostaman Dire Straits ensivinyylin.
Nykyisin harrastustoimintaa haittaa ja samalla niitä harrastuksen parissa harventuneita hetkiä myös motivoivat perheen 4-, 3- ja 1-vuotiaat lapset  :D

SamiKoo elikäs Kurki

Updatea hieman, eli kiinnityksiä on tullut lisää sillä tapaa notta sivuprojektina käynnistetty neljän miehen hääbändi innosti sen verran että pienimuotoista keikkailuakin tullaan tekemään 'Lemmen Lepakkomiehet'-kokoonpanolla jossa vaikuttavat allekirjoittaneen lisäksi Lasse 'Lordon' Koivumäki kitara/laulu(mm. ex-BlueDusters, Suosikin listalla nro 11. joskus '80-luvulla eli mittavaa meriittiä  ;D), Marko 'Häkä' Heikkinen basso & laulu(vaikuttanut mm. Ike's Engine, Kullervon Kone, Blue Dusters), Heikki Aalto rummut($uuret $etelit, The CraneWaves).

Lisäksi olen 'joutunut' mukaan taipalsaarelaisen tanssiorkesterin raunioille perustettuun tanssi/beat-porukkaan ja ensikoitos keikan merkeissä tuolla porukalla on Iitiän lavalla ensi kesänä - pääesiintyjänä tuolloin Yölintu.

Puuhaa siis kitarointirintamalla piisaa ja mikäs sen mukavampaa.

SamiKoo

hotspot

• Vieras
« Vastaus #28 : 15.10.2007 / 09:31:40 »
^ Pitääkin käydä taas Iitiän lavalla ;)

fend

• http://rytmiorkesterihermes.nettisivu.org/
« Vastaus #29 : 16.10.2007 / 09:41:30 »
Kitara tollasissa bändeissä.. www.rexmusic.fi/dangerous.htm
ja