Rautalanka.org
06.09.2010 / 17:15:29 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Quietseilta uusi levy tulossa  (Luettu 5454 kertaa)
Rautalankaa-YES!

« : 25.09.2009 / 10:42:44 »

Jari kirjoitti tuolla toisessa topicissa:

"The Quietsilta  on saatavilla ainakin seuraavat julkaisut: Echoes From The Quiets, Take A Flight With The Quiets ja Original Instrumental Winners. Lisäksi The Quietsilta on tulossa uusi levy."

Jos Quietsit ovat oikeasti työstämässä uutta levyä, niin monien Quiets-fanien puolesta toivoisin että mukaan tulisi Quietsien upea tulkinta hienosta biisistä Harbou Lights (Sataman valot), joka muistaakseni kuultiin livenä AlexParkissa 2009.

Quietsien loistava tulkinta Sataman valoista löytyy kyllä elokuussa -96 ilmestyneeltä japsijulkaisulta Melancholic Guitars from Finland, jonka ilmestymisestä monella vannoutuneella rautalankamiehellä (tai -naisella) ei tunnu olevan edes tietoa.

Omasta hyllystä sekin löytyy, lucky me, mutta toisten puolesta soisin että Quietsien hieno Sataman valot pääsisivät ilahduttamaan toisiakin.

Saarva ei taida rautalankafoorumia seurata - näin olen kuullut - mutta jospa terveiset menisivät perille vaikka Rudin kautta Iskee silmää Pusu

tallennettu

Lyhyemmin Rly -
Jari

« Vastaus #1 : 25.09.2009 / 11:37:24 »

Juttelin Veeden ja Benun kanssa Malmitalossa tulevasta levystä, ja sain tietää myös tarkan julkaisupäivän. "Se julkaistaan sitten kun se on valmis". Tämä on Quietsin herroilta jo paljon sanottu.  Virnistää Harbour Lights biisiä en itse toivoisi uuden materiaalin sekaan missään tapauksessa, sen paikka on uudelleenjulkaisulla/kokoelmalla.
tallennettu
Rautalankaa-YES!

« Vastaus #2 : 25.09.2009 / 11:54:21 »

Lainaus
............... Harbour Lights biisiä en itse toivoisi uuden materiaalin sekaan missään tapauksessa, sen paikka on uudelleenjulkaisulla/kokoelmalla....

No, sopisko sitten vaikka bonusraitana? Iskee silmää  Sullahan itselläsi tämä Melancholic Guitars from Finland on, joten ymmärrän sinun mieluummin hinkuavan uudelle julkaisulle ennenjulkaisematonta materiaalia.

Ylipäätään ihmettelen, etteivät nykybändit juurikaan soita - eivätkä ole levyttäneetkään - Harbour Lightsia, joka on minusta ainakin Quietsien versiona todella hieno. Siitähän on tietääkseni olemassa vain yksi ainoa, varsin vaatimaton oliko-nyt-Savagesien levyttämä rautalankaversio jostain aikojen alusta v. -64 Pyörittää silmiään.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2009 / 12:01:00 kirjoittanut Rautalankaa-YES! » tallennettu

Lyhyemmin Rly -
Jari

« Vastaus #3 : 25.09.2009 / 12:12:46 »

Minä elättelen toivoa, että The Quietsilta tulisi joskus singles & EP:s tyyppinen kokoelma, ja siihen parit ennenjulkaisemattomat ja radion kantanauhoilla olevat Armit sun muut sekaan.
tallennettu
Squierrel

« Vastaus #4 : 10.11.2009 / 13:42:44 »

... ja radion kantanauhoilla olevat Armit sun muut sekaan.

Mitä ovat radion kantanauhat?
tallennettu
puskaratio.
**

« Vastaus #5 : 23.01.2010 / 15:31:10 »

Onkos tästä levystä kuulunnu mitään huhuja nyt viimeaikoina??  Huh
tallennettu
plastic badding

« Vastaus #6 : 15.02.2010 / 14:09:30 »

... ja radion kantanauhoilla olevat Armit sun muut sekaan.

Mitä ovat radion kantanauhat?

Ylen tallentamia kaikenlaisia prokkiksia tyyliin tämä:
"Kyseessä on ns. Yleisradion kantanauha, jota käytetään Yleisradion ohjelmissa. Sitä ei ole saatavana kaupallisena levynä lainkaan."
tallennettu

"Duoda,duoda kun kaikki muud olivad pessimisdejä, minä yksin olin suuri onanisdi"! Legendaarinen Maj. Nikke Pärmi Erp.21 1941-1942
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!