Noissa kuvissa muuten mikki on kokonaisena. Ylemmässä kuvassa vain tuo metallikuori on poistettu. Eli se on tuolla tavoin "avoin" alapuolelta. Nuo alnico palat ovat tosiaan aika massiiviset. Löytämäsi kuva jossa oli patukat, oli varmaan sitten se 2k malli, joka on aivan erilainen vaikka päällepäin näyttää samalta.
Jeps. Ja kuvissa on mua lisäksi kovasti hämännyt, että missä se itse
kela on, mutta sehän onkin noiden napapala/jousuviritysten ALLA, jos altapäin mikkiä katsoo. Tämä mikrophooni menee nyt tarkempaan selvitykseen. Olisi sopivan kokoinen ja hyvän näköinen (varsinkin se musta/kulta), kun vielä saa nuo kilo-ohmit kohdalleen, niin tuossa voi olla mulle tulevaisuuden tallamikki.
Jiipeelle: kiitos vinkistä myös. Harmi, ettei tuo myyjäfirma laita noista mitään teknisiä speksejä (olisi nyt edes ne ohmit) ja parempia kuvia noista. Varsinkaan netin kautta ei mitenkään voi tilata noita, kun ei ole kunnon infoa. Oletko vastusmittarilla kokeillut. Niissä on varmaan eri lukemat, kun toinen on tallalle, toinen kaulalle tarkoitettu. Jos saat lukemat, annapa tietoon, niin on jotain hajua, missä lukemissa mennään.