Hei!
Viime vuonna tälle palstalle joku kirjoitti kaupungin kulttuuritoimen vastaavan Viikinsaaren järjestelyistä. RAMY olisi konsultoimassa yhtyevalinnoissa. Kuulostaa uskottavalta, mutta varma tieto tuo ei ole. ........ mra
Tuo tuntuisi hyvin järkeenkäyvältä minustakin. Kulttuuritoimi tarjoaa tapahtumapaikan ja järjestelyt, RAMY:n vastuu tai osuus lienee tosiaankin lähinnä suunnitella tapahtuman ns. taiteellinen sisältö ja mahdollisesti hoitaa bändijärjestelyt.
Kulttuuritoimen jähmeys niukkojen taloudellisten resurssien puitteissa lienee syy siihen, ettei tapahtumaa ole enemmän kehitetty yleisöä palvelevaan ja miellyttävään suuntaan. En tosin Nastolassakaan havainnut missään olevan tarjolla aikataulua bändien soittoajoista, mutta enpä erityisesti sitä hakenutkaan. Minä kun tulostin soittoajat jo kotona.
Minusta on ihan asiallista kritisoida, mieluiten rakentavassa hengessä, jos siihen on aihetta. Fiksu tapahtumien järjestäjä ottaa palautteesta opikseen ja kehittää tapahtumaa toivottuun suuntaan. Ja oikein fiksu järjestäjä osaa poimia ilmaisista ideoista hyödynkin

Yleisön vähyys antaisi aihetta olettaa, että monet ovat edellisinä kesinä olleet tyytymättömiä, joten kehittämisen saumaa ilmeisesti olisi.
Tiedän että sekä Nastolassa että Savonlinnan musiikkitapahtumissa käytetään paljon talkootyövoimaa sekä erilaisissa järjestely- että järjestyksenvalvontatehtävissä. En tiedä, miten lienee Viikinsaaren tapahtumassa

.
Mitähän varten minunkin pitää aina olla äänessä, vaikken koko Viikinsaaren tapahtumasta mitään tiedä?

Minä vaan innostun ja olen mahdottoman tohkeissani aina, kun on kyse rautalangasta