Kirjoittaja Aihe: Soittokamojen päivitys  (Luettu 81145 kertaa)

Zoni

Vs: Soittokamojen päivitys
« Vastaus #210 : 13.07.2018 / 00:34:40 »
Uusin päivitys- ;)..Kauan kesti viimein onnistui-Oli sen verran lähellä Uuden osto nyt löytyi Muusin-ja Koin Sivulta hyväkuntoinen yksilö
kyseisestä kaapista          https://www.thomann.de/fi/fender_sc112_enclosure.htm?ref=search_prv_4

On parempi kuin Uusi-nimittäin Sisään-ajettu :P..
Sahtia ja Rautalankaa

Ho Dad

« Vastaus #211 : 26.08.2018 / 09:17:20 »
Hotone Nano Thunder bassovahvistin tuli hommattua, näytti hetken että pääsee pian oravanpyörästä huilaamaan ja kuvittelin että basso-osastoakin pitää elvyttää. Vähän sumua tuli tulevaisuuden ennusteeseen mutta yritetään pärjätä. Plussaa tuon sarjan vahvaimissa on ainakin pieni koko ja runsaasti liittimiä. Aux sisäänmeno toimii paremmin kuin jossain toisessa vehkeessä, jotain treenivehkeitä oli mulla jossa aux sisäänmenoon laitettu stereosignaali tulee siten että vaan toinen kanava kuuluu monolähdöstä. Tässä käsittääkseni stereotulo summautuu monolähtöön. Hivenen ylihintainen tehoon nähden ja namiskuukkelien tekstit ei näy aina mutta hinta oli hivenen laskenut ja annan ehkä yhdelle kerrostalobasistille lahjaksi niin näin nyt tällä kertaa

PS

• puuhastelija
    • Harrastuksia..
« Vastaus #212 : 27.08.2018 / 10:15:13 »
Tuommoinen hotone on ihan kiva vehje, minulla on tosiaan kitarakäytössä British invasion, hyväsoundinen vehje ja toisaalta se pieni teho on siitä hauska, että voi tarvittaessa runtata ihan kunnolla, niin ei korvat halkea, säröytyy nätisti ja kompressoi sinällään itse aika voimakkaasti.

jkarha

• *
« Vastaus #213 : 27.08.2018 / 12:18:38 »
Jaa näitä mininuppeja on näköjään kaikenlaisia...  Minä hankin lähinnä backupiksi Vox MV50 AC Clean   50W .
Sanovat että se vastaa putkivahvistimen soundia, tiedä sitten mutta nätisti soi kyllä..
« Viimeksi muokattu: 27.08.2018 / 13:03:03 kirjoittanut jkarha »

PS

• puuhastelija
    • Harrastuksia..
« Vastaus #214 : 27.08.2018 / 12:29:08 »
50W  :o
Aika hurja peli ja koko kuitenkin tuommoinen onneton.
Eikä kyllä mitenkään pahan hintainenkaan. Hmm...

belarusman

« Vastaus #215 : 27.08.2018 / 13:40:18 »
Kaks kitaraa lähti uuteen kotiin ja Saksasta tulossa Duallist D4 basaripedaali ;D

jkarha

• *
« Vastaus #216 : 27.08.2018 / 19:16:59 »
Minulle "Clean" oli itsestäänselvyys, nuo muut on vissiin enempi rokkimiehille..  menee tämäkin särölle jos tarvii, pedaalilla.

Zoni

« Vastaus #217 : 28.08.2018 / 13:29:55 »
Minulle "Clean" oli itsestäänselvyys, nuo muut on vissiin enempi rokkimiehille..  menee tämäkin särölle jos tarvii, pedaalilla.

Huomasin tuon saman asian eli enemmän rokkimiehille muut versiot ::)

https://www.thomann.de/fi/vox_mv_50_cl_clean.htm?ref=search_prv_6
Sahtia ja Rautalankaa

Ho Dad

« Vastaus #218 : 28.08.2018 / 17:01:00 »
Jossain Kiinan suunnalla näyttää tapahtuvan mielenkiintoista kehitystä hybridi ja transistorivahvistimien saralla, ja nämä "analogiset" mallintavat on lupaavia. Mitä ääninäytteitä kuulee YouTubessa niin Vox on varmaan erittäin  kilpailukykyinen. Joyon bantam sarja vaikutti mielenkiintoiselta mutta "melkein puhtaat" ääninäytteet ei oikein vielä vakuuttaneet, demot on säröpainotteisia. Pysytään kuulolla.

magnetman

« Vastaus #219 : 01.09.2018 / 09:57:32 »
Tästä hiekkatien varresta oli vaarassa karata maailman toreille aistikkaan oloiset bassokamat, joten kotiseuturakkaudesta lunastin osamaksulla vehkeet autotalliini. Alkuperäiskuntoinen AC50 osoittautui täyshuollon jälkeen toodella makeasaundiseksi tykiksi. Pitänee järjestää vehkeelle keikka.
Mika Jämsä - Eldanka

Hulaman

• **
  • Where is the elektrisiteet?
    • Kaikupartio
« Vastaus #220 : 10.12.2018 / 14:52:53 »
Seuraavana operaationa olis parin Dynacord Echocord s65:n ja yhden Echoleten huollatus. Sais nekin pelittämään kunnolla. Aattelin kokeilla Amperea Tampereella, josko siellä onnistuis, kun ei millään viittis lähettää tollasta pinoa vehkeitä Raisioon.

Ho Dad

« Vastaus #221 : 03.01.2019 / 06:17:50 »
Harley Benton UK-11C ukulele tuli hankittua. Ihan alkutaipaleella olen asiassa mutta kolme sointua oppii nopeasti. Periaatteessa samassa vireessä kuin kitara paitsi kuin olisi vain neljä ohuinta kieltä ja capo viidennellä ja matalin kieli on oktaavilla ylempänä. Konserttikokoa on tämä malli. Monet käyttää myös paksumpaa kieltä siellä matalampien äänten laidassa, täytyy sitä kokeilla joskus.

Katsoin haulla ja vuosien mittaan on ukulelesta ollut juttuja tällä foorumilla. Ehkä voisi laittaa oman säikeen jos innostuu

anything