Kirjoittaja Aihe: DOD fx80-b  (Luettu 3869 kertaa)

Aukusti

DOD fx80-b
« : 28.05.2012 / 20:48:01 »
Jos jollain on myynnissä hyväkuntoista yksilöä kyseisestä DOD fx80-b mallin "pulliaiskompurasta" voisin luultavasti ostaa sellaisen :) Yksityisviestiä tai ihan tähän.

Tatu

• Must Twang!
Vs: DOD fx80-b
« Vastaus #1 : 29.05.2012 / 09:25:43 »
Muusikoiden.netin torin tarjontaa:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=641858

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=639532

Hinnatkin näyttäisi kohtuullisilta :)
"We're gonna rock this town, rock it inside out..."

Aukusti

« Vastaus #2 : 24.07.2012 / 15:52:22 »
Ostopäätös jäi tuolloin vähän leijumaan rahan vähyyden takia joten kysyn nyt uudestaan :D Anteeksi :D

Aukusti

« Vastaus #3 : 07.08.2012 / 23:03:05 »
Löytynyt! :)

Ensisoundi on vähän liian kirkas mutta kai se tästä muokkaantuu kun tarpeeksi vääntää! :)

Iltsu

• In The Mood
« Vastaus #4 : 09.08.2012 / 07:51:49 »
Löytynyt! :)

Ensisoundi on vähän liian kirkas mutta kai se tästä muokkaantuu kun tarpeeksi vääntää! :)

Juuri tuosta syystä minä luovuin parin kokeilukerran jälkeen ko. vermeestä. Siirryin varsin transparenttiin kompressoriin, joka ei väritä äänensävyä, vaan tekee ainoastaan sen kompression. Bossiin meinaan.
COVS n:o 4 "Voi sen noinkin soitaa"

Zoni

« Vastaus #5 : 09.08.2012 / 08:20:19 »
Eipä ole käytännön kokemusta tuosta DOD fx80-b.vermeestä.olin kuitenkin kahden-vaiheilla,joten päädyin Maxon CP-101,ei ollut kovin helppoa löytää tuotakaan,käytettynä..todennäköisesti ajaa myös asiansa?..
Tiedä sitten kuinka paljon tuota Maxon:ia käytetään,taitaa se olla kuitenkin tuo DOD.kakkosena taitaa sitten olla Boss?
Jotain eroja näissä kompuroissa täytyy sitten olla.Taitaa kuitenkin olla se lopputulos,ainakin tietyn Soundin suhteen, aito nauhakaikulaite ja tietyn vuosimallin VOX.
Toki omat mieltymykset vaikuttaa,mutta nyt näyttäisi siltä,ettei ihan pakollinen hankinta tuo DOD ole?
Sahtia ja Rautalankaa

Aukusti

« Vastaus #6 : 09.08.2012 / 10:20:58 »
Nyt on ruvennu soundit oleen kohillaan :) Ennen mullakin oli Boss CS-1 joten totuttelua on luvassa :D

Johnny

• Lakeuden Kuu
« Vastaus #7 : 09.08.2012 / 10:45:54 »
Olen kokeillu useampaa kompuraa ja dod fx80b:t lähimmäs pääsin marshallin ED-1 kompuralla(toisalta en ole varma onko tuo täysin alkuperäinen kun sitä oli sisältä korjailtu kun sen ostin). Toinen hyvä oli dod fx-84 elikkä maitolaatikko. Itelle jäi noista kokeilusta tuo marshall käyttöön. Taitaa vaikuttaa muut laitteet aika paljon mikä laite toimii omaan korvaan parhaiten.
Mulla on edelleen pedaalilaudassa molemmat. FX80B ja Marshallin ED-1. Kuulostavat omiin korviin aika samanlaisilta. ED-1 on nyt lähinnä sooloboost käytössä, jolla saa potkaistua vähän lisää volyymia soolojen ajaksi.

Zoni

« Vastaus #8 : 14.10.2020 / 22:28:39 »
Lähes tulkoon kaikki Kompressio pedaalit kokeiltu nyt aikaa tosin mennyt mutta Parempaa Kompuraa tuskin löytyy ainakin itse täysin
tyytyväinen DOD Fx 80b  ominaisuuksiin koska ei ole niin kliini kuin vastaavat Kompurat ja tämä DOD-muuttaa soundia kuin pitääkin!

Rautalanka hommiin paras hankinta ;)    Voin myös suositella kaikenlaiseen musiikkiin DOD Fx 80b  toimii hyvin!   ;) 

Onko nyt niin että minusta on tullut DOD Fx 80b   Fani-?  Oikean muuntajan löytäminen todella vaikeaa nyt kuitenkin Ok Muuntaja mutta
ei sitä mitä olen hakenut tässä on Erikoinen jakki-Ei käy Standard mitoilla Plugit mutta katsotaan!   8)
Sahtia ja Rautalankaa

anything